Pazarlamacılarla yaptığım görüşmelerde, yapay zeka giderek daha çok öne çıkıyor. Bunun nedenlerini açıkça görebiliyoruz. Örneğin, çeşitli bölgeler, sektörler ve farklı büyüklükteki şirketler arasında yakın zamanda yapılan bir McKinsey araştırmasına göre, yapay zekadan (AI) elde edilen değer, son yıllarda epey değişti. Gelir açısından en büyük etki ise pazarlama ve satış raporlaması alanında oldu.
Bugün, birçoğunuzla yaptığımız toplantılarda yapay zeka ile ilgili aldığım sorulardan bazılarını yanıtlamak istiyorum. Ayrıca, Google Ads ürünlerinin pazarlamacıların günümüzün giderek daha öngörülemez hâle gelen ortamında ihtiyaç duydukları performans ve etkiyi elde etmelerine nasıl yardımcı olabileceğinden de bahsedeceğim.
Kaynak: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/tr-tr/pazarlama-stratejileri/otomasyon/yapay-zeka-pazarlamacilara-nasil-yardimci-oluyor/